Bus


Kommentarer
Postat av: Fröken D

jag har ingen aning men det evrkar ju iag inte så eftersom den nya säsongen är från slutet av 2007 tror jag.. men det är ju möjligt att han har dumpat dom nyligen.. om jag va holly skulle jag vilja ha hef för mej själv.. och om jag va dom andra tjejerna så skulle jag känna att jag inte vill ha en pojkvän som sover med en annan flickvän.. liksom dom måste va trogna mot honom med han har tre flickvänner.. lite konstig situation:) jag tycker om alla tjejer kan inte bestämma mej vem jag gillar mest" ha det gott

2008-01-11 @ 14:17:16
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: zabina

VET EJ. gå in på visa -> textstorlek!

2008-01-11 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0